תקנון שימוש ופירוט שירות אוסטריפ

אתר אוסטריפ הוקם במטרה לספק מידע ושירות עבור מטיילים דוברי עברית באוסטריה ולקשר אותם לחוויות יומיות, חצי-יומיות או קולינריות בעברית בוינה והסביבה. 

בין אם מבקרים באתר או במערכת ההזמנות דרך המחשב, הטלפון או כל מדיה אחרת, ישנן מספר הבהרות שכדאי לשים לב אליהן. נודה לך על קריאת הפסקאות הבאות לצורך הבנתך באופן שלא משתמע לשתי פנים על היחסים בינינו ולצורך ההיכרות שלך עם התנאי לשימוש באתר או להתקשרות עם אוסטריפ בכל דרך.

 

כללי

גלישה באתר או כניסה אליו או שימוש בשירותים המוצעים בו בכל דרך, מבטאת ומהווה הסכמה לתנאי תקנון זה, והם יחולו על כל פעולה המבוצעת דרך האתר, הוואטצאפ או האימייל. אם אינכם מסכימים לתנאי השימוש, כולם או חלקם, הנכם מתבקשים שלא לעשות כל שימוש באתר ולא להשתמש בשירות אותו אוסטריפ מציעה.

צוות האתר שומר לעצמו את הזכות לעדכן ו/או למחוק מעת לעת את ההוראות בתקנון זה, לפי שיקול דעתו הבלעדי וללא צורך במסירת הודעה כלשהי מראש, ותנאים חדשים אלו יחייבו אותך מרגע פרסומם בעמוד זה באתר.

אנו עושים את המאמצים המירבים כדי לספק מידע עדכני, מגוון ומדוייק למטיילים באוסטריה. אם נפלה טעות או שנעשה שינוי בכל מידע שסופק דרך האתר, אוסטריפ איננו אחראי לכך והדבר נעשה בתום לב. 

 

פרטי התקנון:

“גולש/ת” – כל אדם ו/או תאגיד ו/או גוף כלשהו, העושים שימוש מכל סוג באתר ובשירות של אוסטריפ, בין באמצעות מחשב, בין באמצעות מכשיר טלפון סלולרי או בכל דרך אחרת.

אוסטריפ – אחראי התפעול של האתר

חווייה/חוויות – פעילות קבוצתית/פרטית של מספר שעות ברכב או ברגל בליווי נהג או מלווה בתוך גבולות וינה או מחוצה לה בהתאם למסלול מוגדר מראש. 

 

הרשמה לחוויות בעברית באוסטריה

באתר מומלצות מגוון חוויות יומיות או חצי-יומיות באזורים שונים של אוסטריה. חוויות אלה מוצעות על ידי נהגים עצמאיים מקומיים דוברי עברית או מלווי קבוצות ללא רכב. אין מדובר ואין כל התחייבות להדרכה היסטורית מעמיקה, אם כי בסיפורים קלילים ואנקדוטות לאורך המסלול.

בכדי לסייע בקבלת מחיר קבוצתי נוח והתנהלות פשוטה בהרשמה – אוסטריפ מבצעים את התיאום מול הנהג והרכבת הקבוצה. החוויות המופיעות באתר אינן מטעם אוסטריפ אלא מטעם נותני השירות עצמם.

הרשמה לחוויות קבוצתיות תתבצע בעיקר באמצעות מערכת התשלומים המוטמעת באתר ושאליה האתר מקשר. מערכת זו מופעלת על ידי חברת Checkfront והיא מאובטחת כנדרש. הרשמה לחוויות פרטיות תבוצע על ידי טפסי ההרשמה שבאתר, באימייל או באמצעות הוואטצאפ. לאחר ההרשמה יבוצעו התיאומים הנדרשים מול הנהג ולאחר ביצוע התיאום ישלח למזמין סיכום פרטים על החוויה המבוקשת. ההרשמה לחוויות הינה מראש בלבד. על מנת להבטיח את ביצוע ההרשמה ביעילות וללא תקלות, יש להקפיד על מסירת כל הפרטים הנדרשים במדויק.

החוויות הקבוצתיות מותנות במספר מטיילים מינימלי בהתאם למידע הנקוב במאמר הספציפי. במידה ואין מספיק משתתפים למינימום הנדרש, הקבוצה תתבטל והודעה על כך תצא יום לפני המועד המבוקש באמצעות הודעת וואצאפ, מייל, או שיחת טלפון.

 

מחירים ועלויות

המחירים הנקובים באתר אוסטריפ הינם במטבע אירו והם מפורסמים מטעם נותן השירות. הזמנות דרך אתר אוסטריפ נעשות על ידי תשלום מקדמה לשריון המקום בטיול. המקדמה הינה תשלום חלקי בלבד והיתרה תשולם ישירות לנהג ביום הטיול או ההסעה. על תשלום המקדמה תנתן קבלה באופן אוטומטי. במידה ונדרשת קבלה נוספת, יש לבקש זאת מהנהג.

במקרה של תקלה בתשלום או צורך בהחזרים בכל הקשור למקדמה, יש לפנות ישירות לאוסטריפ. אין אחריות על הזמנות ותשלומים שבוצעו במערכת הזמנות של נותני שירותים חיצוניים (נהגים). 

מחיר הסעות מנמל התעופה ובחזרה אליו עשוי להשתנות במידה והנהג נאלץ לחכות מעבר לזמן האיסוף שסוכם מראש. במקרה זה, על כל 10 דקות איחור ישנו חיוב מצד החברה של 10 אירו.

 

מדיניות ביטולים

1. טיולים קבוצתיים בקבוצות של עד 8 מטיילים

ניתן לבטל כל הזמנה ללא חיוב עד 120 שעות לפני מועד השירות שנקבע. מתחת ל-120 שעות לפני מועד השירות לא תוחזר המקדמה ששולמה, אלא במקרים חריגים כמו:

  1. מחלה בסמוך למועד הטיסה או במהלך השהות בוינה (יש להציג אישור רופא עם התאריך הרלוונטי)
  2. תאונה בסמוך למועד הטיסה או במהלך השהות בוינה (יש להציג אישור רופא עם התאריך הרלוונטי)
 

ביטולים מתחת ל-48 שעות ממועד הטיול המתוכנן שאינם בשל סיבה מוצדקת (בהתאם לסיבות שצויינו מעלה) ובגינם נאלצת אוסטריפ לבטל את הטיול לחלוטין בשל כמות משתתפים שאינה מספקת, יחוייבו בדמי ביטול של 10 אירו למשתתף בנוסף למקדמה

איחורים בהגעה מצד הלקוח: הנהגים ימתינו ללקוחות מאחרים בנקודת המפגש עד 10 דקות לאחר שעת המפגש שנקבעה. איחור של מעל ל-10 דקות ייחשב אי הגעה לסיור והלקוח יחוייב במלוא הסכום. 

2. טיולים פרטיים וטיולים בקבוצות גדולות (מעל 8 משתתפים)

טיולים פרטיים שהוזמנו בתיאום מולנו ודורשים תכנון נפרד הן בשל רכב ייעודי לטיול, מסלול מותאם וכו' נדרשים בתשלום מקדמה באשראי. סכום המקדמה יחושב בהתאם לעלות הטיול הכוללת וישלח לינק ייעודי לתשלום באשראי. בביטול של עד 14 ימי עסקים מראש יחוייבו דמי ביטול על סך 3.5% עבור תשלומי סליקת אשראי. בביטול פחות מ-12 ימי עסקים סכום המקדמה ששולם לא יוחזר. 

3. הסעות מנמל התעופה ובחזרה

ניתן לבטל כל הזמנה ללא חיוב עד 120 שעות לפני מועד השירות שנקבע. מתחת ל-120 שעות לפני מועד השירות לא תוחזר המקדמה ששולמה, אלא במקרים חריגים כמו:

  1. ביטול הטיסה
  2. מחלה (ידרש אישור רופא)
איחורים בהגעה מצד הלקוח: על כל 10 דקות איחור ישנו חיוב מצד חברת המוניות של 10 אירו.

4. ביטול מצד אוסטריפ

במידה והטיול מבוטל בשל מספר מועט של נרשמים, מזג אוויר שאינו מאפשר טיול או כל סיבה אחרת, יוחזר סכום המקדמה ששולם במלואו. הזיכוי יבוצע לכרטיס האשראי בו בוצע התשלום. 

 

נהלי אספקה

לאחר ההזמנה, יישלח ללקוחות מייל ובו אישור ההזמנה והקבלה על התשלום. לאחר מכן יבוצע תיאום באמצעות האימייל, טלפון, וואטצאפ או כל דרך התקשרות אחרת. בחוויות פרטיות, במידה והלקוח מעוניין ומאשר את פרטי החוויה ועלותה ישוריין הנהג וישלחו פרטי הקשר הרלוונטים וכן לינק לתשלום מקדמה בהתאם למה שסוכם. לאחר מכן תכנס מדיניות הביטולים לתוקף. אם יהיו שינויים מצד הנהג או אוסטריפ תנתן התראה ובמידת הצורך יוחזר סכום המקדמה ששולם.

 

מזג אוויר

החוויות המוצעות מתקיימות בכל מזג אויר, למעט במז”א סוער וגשום במיוחד אשר לא מאפשר את ביצוען כלל. במקרה של מז”א סוער במיוחד ניתן יהיה לדחות את מועד היציאה או לבטל את הרישום ללא דמי ביטול כלל. באזורי ההרים, במיוחד בחורף, מזג האוויר עשוי להשתנות במהירות ולכן המסלול עשוי להשתנות בהתאם לשיקול דעתו של הנהג וללא התראה מוקדמת. 

חוויות אשר מתקיימות במקומות סגורים (מסעדות וכד’) ייערכו בכל תנאי מזג האוויר ונתונים תחת מדיניות הביטולים באופן מלא.

 

שביעות רצון

צוות אוסטריפ שואף להעניק שירות מקצועי, אמין ואדיב בכל הקשור לתיאום קבוצות והרשמה. במקרה של אי שביעות רצון מהשירות נא פנו אלינו דרך עמוד “צור קשר” באתר ונדאג למענה מהיר וענייני. במקרה על אי שביעות רצון מהנהג אנא התריעו בפנינו בכדי שנוכל לשקול את המשך עבודה עם נהגים שאינם עומדים ברמה הרצויה. 

תחילת החוויות ואיחורים: אוסטריפ אינו לוקח אחריות במידה וישנם איחורים או עיכובים בזמן היציאה למסלול. ייתכנו עיכובים באיסופים כאשר מדובר בקבוצה מרובת משתתפים (מעל 4 משתתפים) בשל פקקים ועבודות בכביש לאורך מסלול האיסוף. 

 

התנהגות שאינה הולמת

במידה ובמהלך יום החווייה והביקור באתרים השונים ישנה התנהגות שאינה הולמת מצד חברי הקבוצה הכוללת אי הקשבה לנהג, העלבתו או דיבור שאינו ראוי וצעקות כלפיו וכן ניסיון לפגוע בחוויתם של שאר חברי הקבוצה ולהרוס את הבילוי שלהם, יוכל הנהג לדרוש את סיום השתתפותם המיידי של חברי הקבוצה שאינם מתנהגים בצורה הולמת והם לא יוכלו להמשיך לקחת חלק במסלול ביחד עם הקבוצה. 

 

אחריות – נזקים וביטוח

בכפוף להוראות הדין, אין אוסטריפ אחראי לנזקי המשתתפת שיגרמו במהלך שימוש בשירותים המומלצים על ידי אוסטריפ כתוצאה מתאונות, מחלות, נזק למטען או כל נזק ישיר או עקיף העלול להיגרם ללקוח/ה ו/או למי מטעמו/מטעמה, לרבות נזקים מחמת תאונה, אלימות, שוד, גניבה, אובדן של מטען או מסמכים, כרטיסי טיסה, דרכון, אשפוז, הוצאות רפואיות, מוות וכל נזק אחר.

חשוב להדגיש כי צוות אוסטריפ ממליץ להגיע לחוויות המוצעות באתר לאחר ביצוע ביטוח טיולים מקיף ונרחב באופן עצמאי המכסה את האירועים והנזקים המתוארים לעיל והכולל בין היתר ביטוח רפואי, ביטוח מטען וביטוח דמי ביטול. 

אתר אוסטריפ "Austrip" מודיע בזאת מפורשות כי כל פעולתו היא לארגן את החוויות כמתווך בלבד בין המשתתפים לבין נותני שירותים עצמאיים המבצעים אותם ובכלל זאת הנהגים והמלווים של החוויות, וכיו”ב ולפיכך אין אוסטריפ אחראי בין במישרין ובין בעקיפין, בכל צורה שהיא לכל נזק אשר עלול להיגרם על-ידי נותני השירותים הנ”ל או מי אשר פועל מטעמם, לרבות בשל מעשים ו/או מחדלים של אותם נותני שירותים. 

במידה ואינכם מסכימים למדיניות זו, אנא הימנעו מהזמנה דרך שירות אוסטריפ. 

 

פרטיות

פרטים אישיים שסופקו על ידי הגולש/ת באמצעות טפסי ההרשמה וההזמנה שבאתר ישמשו במטרה ליצור קשר ולבצע את התיאומים כנדרש וכן בכדי לספק מידע הקשור בחוויות באוסטריה, הטבות ועדכונים מצד אוסטריפ (גם אם חלק מהמידע הינו בנימה פרסומית). פרטי התקשרות לא יועברו בשום אופן לצד ג’ לצרכי דיוור פרסומי. 

 

אבטחת מידע

האתר מאובטח והמידע המסופק דרכו מוצפן ומוגן בהתאם לתקנות אתרי תוכן. מערכת התשלומים המוטמעת באתר מופעלת על ידי חברת Checkfront, והיא מאובטחת כנדרש. לצורך סליקת אשראי נעשה שימוש בשירות Stripe. כל פרטי האשראי נשמרים במסדי הנתונים המאובטחים של חברות אלה. אוסטריפ אינה מחזיקה או שומרת שום מידע אישי הקשור בפרטי אשראי.