תקנון שימוש ופירוט שירות אוסטריפ

עדכון אחרון: 16.6.2025

אתר אוסטריפ הוקם במטרה לספק מידע ושירות עבור מטיילים דוברי עברית באוסטריה ולקשר אותם לחוויות יומיות, חצי-יומיות או קולינריות בעברית בוינה והסביבה. 

בין אם מבקרים באתר או במערכת ההזמנות דרך המחשב, הטלפון או כל מדיה אחרת, ישנן מספר הבהרות שכדאי לשים לב אליהן. נודה לך על קריאת הפסקאות הבאות לצורך הבנתך באופן שלא משתמע לשתי פנים על היחסים בינינו ולצורך ההיכרות שלך עם התנאי לשימוש באתר או להתקשרות עם אוסטריפ בכל דרך.

 

כללי

גלישה באתר או כניסה אליו או שימוש בשירותים המוצעים בו בכל דרך, מבטאת ומהווה הסכמה לתנאי תקנון זה, והם יחולו על כל פעולה המבוצעת דרך האתר, הוואטצאפ או האימייל. אם אינכם מסכימים לתנאי השימוש, כולם או חלקם, הנכם מתבקשים שלא לעשות כל שימוש באתר ולא להשתמש בשירות אותו אוסטריפ מציעה.

צוות האתר שומר לעצמו את הזכות לעדכן ו/או למחוק מעת לעת את ההוראות בתקנון זה, לפי שיקול דעתו הבלעדי וללא צורך במסירת הודעה כלשהי מראש, ותנאים חדשים אלו יחייבו אותך מרגע פרסומם בעמוד זה באתר.

אנו עושים את המאמצים המירבים כדי לספק מידע עדכני, מגוון ומדוייק למטיילים באוסטריה. אם נפלה טעות או שנעשה שינוי בכל מידע שסופק דרך האתר, אוסטריפ איננו אחראי לכך והדבר נעשה בתום לב. 

 

פרטי התקנון:

“גולש/ת” – כל אדם ו/או תאגיד ו/או גוף כלשהו, העושים שימוש מכל סוג באתר ובשירות של אוסטריפ, בין באמצעות מחשב, בין באמצעות מכשיר טלפון סלולרי או בכל דרך אחרת.

אוסטריפ – פלטפורמה שיווקית המאגדת חוויות שונות ומי שאחראית על התפעול של האתר

חווייה/חוויות – פעילות קבוצתית/פרטית של מספר שעות ברכב או ברגל בליווי נהג או מלווה בתוך גבולות וינה או מחוצה לה בהתאם למסלול מוגדר מראש. מוצעת על ידי גורם שלישי שאינו מועסק או שייך לאוסטריפ.

 

הרשמה לחוויות בעברית באוסטריה

באתר מומלצות מגוון חוויות יומיות או חצי-יומיות באזורים שונים של אוסטריה. חוויות אלה מוצעות על ידי צד ג' – נהגים עצמאיים מקומיים דוברי עברית או מלווי קבוצות ללא רכב. החוויות המופיעות באתר אינן של אוסטריפ ואינן מסופקות על ידי עובדים מטעם אוסטריפ.
אין מדובר בהדרכות מקיפות ואין כל התחייבות להדרכה היסטורית מעמיקה, אם כי בסיפורים קלילים ואנקדוטות לאורך המסלול.

כפלטפורמה השיווקית המספקת את המידע על החוויות השונות, בכדי לסייע בקבלת מחיר קבוצתי נוח והתנהלות פשוטה בהרשמה – שירות אוסטריפ מבצע את הרכבת הקבוצה והעברת הפרטים לנהגים השונים. החוויות המופיעות באתר אינן מטעם אוסטריפ אלא מטעם נותני השירות עצמם.

הרשמה לחוויות קבוצתיות תתבצע בעיקר באמצעות מערכת התשלומים המוטמעת באתר ושאליה האתר מקשר. מערכת זו מופעלת על ידי חברת Checkfront והיא מאובטחת כנדרש. הרשמה לחוויות פרטיות תבוצע על ידי טפסי ההרשמה שבאתר, באימייל או באמצעות הוואטצאפ. לאחר ההרשמה יועברו הפרטים הנדרשים לנהג ולאחר ביצוע התיאום ישלח למזמין סיכום פרטים על החוויה המבוקשת. ההרשמה לחוויות הינה מראש בלבד. על מנת להבטיח את ביצוע ההרשמה ביעילות וללא תקלות, יש להקפיד על מסירת כל הפרטים הנדרשים במדויק.

החוויות הקבוצתיות מותנות במספר מטיילים מינימלי בהתאם למידע הנקוב במאמר הספציפי. במידה ואין מספיק משתתפים למינימום הנדרש, הקבוצה תתבטל והודעה על כך תצא יום לפני המועד המבוקש באמצעות הודעת וואצאפ, מייל, או שיחת טלפון.

 

מחירים ועלויות

המחירים הנקובים באתר אוסטריפ הינם במטבע אירו והם מפורסמים מטעם נותני השירות. הזמנת שירות אוסטריפ נעשית דרך האתר על ידי תשלום מקדמה עבור תיאום מקום בקבוצה. המקדמה הינה תשלום חלקי בלבד והיתרה תשולם ישירות לנותן השירות ביום הטיול או ההסעה. על תשלום המקדמה תנתן קבלה מטעם אוסטריפ. במידה ונדרשת קבלה נוספת, יש לבקש זאת מהנהג.

במקרה של תקלה בתשלום או צורך בהחזרים בכל הקשור למקדמה, יש לפנות ישירות לאוסטריפ. אין אחריות על הזמנות ותשלומים שבוצעו במערכת הזמנות של נותני שירותים חיצוניים (נהגים). 

מחיר הסעות מנמל התעופה ובחזרה אליו עשוי להשתנות במידה והנהג נאלץ לחכות מעבר לזמן האיסוף שסוכם מראש. במקרה זה, על כל 10 דקות איחור ישנו חיוב מצד החברה של 10 אירו.

 

מדיניות ביטולים, זיכויים ושוברים

1. ביטול השתתפות בטיולים קבוצתיים בקבוצות של עד 8 מטיילים

עד 120 שעות לפני מועד השירות שנקבע: ניתן לבטל ולקבל זיכוי על סכום ההזמנה בניכוי 5% תשלומי סליקת אשראי. לחלופין ניתן לקבל קוד שובר על מלוא הסכום למימוש עתידי. 

מתחת ל-120 שעות לפני מועד השירות שנקבע: לא תוחזר המקדמה ששולמה, אלא במקרים חריגים כמו:

  1. מחלה במהלך השהות בוינה (יש להציג אישור רופא מקומי עם התאריך הרלוונטי)
  2. תאונה במהלך השהות בוינה (יש להציג אישור רופא מקומי עם התאריך הרלוונטי)
  3. מחלה או תאונה בסמוך למועד הטיסה המונעים הגעה לוינה (יש להציג אישור רופא רלוונטי עם התאריך הסמוך למועד הטיסה)
 

ביטולים מתחת ל-48 שעות ממועד הטיול המתוכנן שאינם בשל סיבה מוצדקת (בהתאם לסיבות שצויינו מעלה) ובגינם נאלצת אוסטריפ לבטל את הטיול לחלוטין בשל כמות משתתפים שאינה מספקת, יחוייבו בדמי ביטול של 10 אירו למשתתף בנוסף למקדמה.

 

ביטול מתחת ל-120 שעות בשל ביטול טיסה:

במקרה של ביטול טיסה יש לשלוח לנו צילום של הודעת חברת התעופה על ביטול הטיסה. לאחר אישור הביטול יינתן שובר זיכוי על סכום המקדמה ששולם למימוש עתידי.

 

איחורים בהגעה מצד הלקוח: הנהגים ימתינו ללקוחות מאחרים בנקודת המפגש עד 10 דקות לאחר שעת המפגש שנקבעה. איחור של מעל ל-10 דקות ייחשב אי הגעה לסיור והלקוח יחוייב במלוא הסכום. 

 

2. ביטול טיולים פרטיים וטיולים בקבוצות גדולות (מעל 8 משתתפים)

טיולים פרטיים שהוזמנו בתיאום מול אוסטריפ ודורשים תכנון נפרד הן בשל רכב ייעודי לטיול, מסלול מותאם וכו' נדרשים בתשלום מקדמה באשראי. סכום המקדמה יחושב בהתאם לעלות הטיול הכוללת ועבורו ישלח לינק ייעודי לתשלום באשראי. בביטול של עד 14 ימי עסקים מראש יחוייבו דמי ביטול על סך 5% עבור תשלומי סליקת אשראי. בביטול פחות מ-12 ימי עסקים סכום המקדמה ששולם לא יוחזר. 

 

3. הסעות מנמל התעופה ובחזרה

עד 120 שעות לפני מועד השירות שנקבע: ניתן לבטל ולקבל זיכוי על סכום ההזמנה בניכוי 5% תשלומי סליקת אשראי. לחלופין ניתן לקבל קוד שובר על מלוא הסכום למימוש עתידי. 

מתחת ל-120 שעות לפני מועד השירות שנקבע:
לא תוחזר המקדמה ששולמה, אלא במקרים חריגים כמו:

  1. ביטול הטיסה
  2. מחלה (ידרש אישור רופא מקומי)

במקרים אלו בלבד תוחזר המקדמה בניכוי 5% דמי ביטול.

איחורים בהגעה מצד הלקוח: על כל 10 דקות איחור ישנו חיוב מצד חברת המוניות של 10 אירו.

 

4. ביטול מצד אוסטריפ

במידה והטיול מבוטל בשל מספר מועט של נרשמים, מזג אוויר שאינו מאפשר טיול או כל סיבה אחרת, יוחזר סכום המקדמה ששולם במלואו. הזיכוי יבוצע לכרטיס האשראי בו בוצע התשלום. 

 

נהלי אספקה

לאחר ההזמנה, יישלח ללקוחות מייל ובו אישור ההזמנה והקבלה על התשלום. לאחר מכן יבוצע תיאום באמצעות האימייל, טלפון, וואטצאפ או כל דרך התקשרות אחרת. בחוויות פרטיות, במידה והלקוח מעוניין ומאשר את פרטי החוויה ועלותה ישוריין הנהג וישלחו פרטי הקשר הרלוונטים וכן לינק לתשלום מקדמה בהתאם למה שסוכם. לאחר מכן תכנס מדיניות הביטולים לתוקף. אם יהיו שינויים מצד הנהג או אוסטריפ תנתן התראה ובמידת הצורך יוחזר סכום המקדמה ששולם.

 

מבצעים והנחות

מבצעים והנחות המוצעים באתר לצורך הזמנות טיולים כפופים לאמור בתקנון זה. ללא קשר לאופי המבצע או ההנחה המוצעים באתר, אין כפל מבצעים והנחות. 

 

מזג אוויר

החוויות המוצעות מתקיימות בכל מזג אויר, למעט במז”א סוער וגשום במיוחד אשר לא מאפשר את ביצוען כלל. במקרה של מז”א סוער במיוחד ניתן יהיה לדחות את מועד היציאה או לבטל את הרישום ללא דמי ביטול כלל. באזורי ההרים, במיוחד בחורף, מזג האוויר עשוי להשתנות במהירות ולכן המסלול עשוי להשתנות בהתאם לשיקול דעתו של הנהג וללא התראה מוקדמת. 

חוויות אשר מתקיימות במקומות סגורים (מסעדות וכד’) ייערכו בכל תנאי מזג האוויר ונתונים תחת מדיניות הביטולים באופן מלא.

 

שביעות רצון

צוות אוסטריפ שואף להעניק שירות מקצועי, אמין ואדיב בכל הקשור לתיאום קבוצות והרשמה. במקרה של אי שביעות רצון מהשירות נא פנו אלינו דרך עמוד “צור קשר” באתר ונדאג למענה מהיר וענייני. במקרה על אי שביעות רצון מהנהג אנא התריעו בפנינו בכדי שנוכל לשקול את המשך עבודה עם נהגים שאינם עומדים ברמה הרצויה. 

תחילת החוויות ואיחורים: אוסטריפ אינו לוקח אחריות במידה וישנם איחורים או עיכובים בזמן היציאה למסלול. ייתכנו עיכובים באיסופים כאשר מדובר בקבוצה מרובת משתתפים (מעל 4 משתתפים) בשל פקקים ועבודות בכביש לאורך מסלול האיסוף. 

 

התנהגות שאינה הולמת

במידה ובמהלך יום החווייה והביקור באתרים השונים ישנה התנהגות שאינה הולמת מצד חברי הקבוצה הכוללת אי הקשבה לנהג, העלבתו או דיבור שאינו ראוי וצעקות כלפיו וכן ניסיון לפגוע בחוויתם של שאר חברי הקבוצה ולהרוס את הבילוי שלהם, יוכל הנהג לדרוש את סיום השתתפותם המיידי של חברי הקבוצה שאינם מתנהגים בצורה הולמת והם לא יוכלו להמשיך לקחת חלק במסלול ביחד עם הקבוצה. 

 

אחריות – נזקים וביטוח

בכפוף להוראות הדין, אין אוסטריפ אחראי לנזקי המשתתפים שיגרמו במהלך שימוש בשירותים המומלצים על ידי אוסטריפ כתוצאה מתאונות, מחלות, נזק למטען או כל נזק ישיר או עקיף העלול להיגרם ללקוח/ה ו/או למי מטעמו/מטעמה, לרבות נזקים מחמת תאונה, אלימות, שוד, גניבה, אובדן של מטען או מסמכים, כרטיסי טיסה, דרכון, אשפוז, הוצאות רפואיות, מוות וכל נזק אחר.

חשוב להדגיש כי חובה להגיע לחוויות המוצעות באתר לאחר ביצוע ביטוח טיולים מקיף ונרחב באופן עצמאי המכסה את האירועים והנזקים המתוארים לעיל והכולל בין היתר ביטוח רפואי, ביטוח מטען וביטוח דמי ביטול. יציאה לטיול ללא ביטוח רפואי תקף, לא תתאפשר.

אתר אוסטריפ "Austrip" מודיע בזאת מפורשות כי כל פעולתו היא לשמש כמתווך בלבד בין המשתתפים לבין נותני שירותים עצמאיים המבצעים אותם ובכלל זאת הנהגים והמלווים של החוויות, וכיו”ב ולפיכך אין אוסטריפ אחראי בין במישרין ובין בעקיפין, בכל צורה שהיא לכל נזק אשר עלול להיגרם במהלך החוויות המומלצות באתר אוסטריפ, לרבות בשל מעשים ו/או מחדלים של נותני השירותים. 

במידה ואינכם מסכימים למדיניות זו, אנא הימנעו מהזמנה דרך שירות אוסטריפ. 

 

פרטיות

פרטים אישיים שסופקו על ידי הגולש/ת באמצעות טפסי ההרשמה וההזמנה שבאתר ישמשו במטרה ליצור קשר ולבצע את התיאומים כנדרש וכן בכדי לספק מידע הקשור בחוויות באוסטריה, הטבות ועדכונים מצד אוסטריפ (גם אם חלק מהמידע הינו בנימה פרסומית). פרטי התקשרות לא יועברו בשום אופן לצד ג’ לצרכי דיוור פרסומי. 

 

אבטחת מידע

האתר מאובטח והמידע המסופק דרכו מוצפן ומוגן בהתאם לתקנות אתרי תוכן. מערכת התשלומים המוטמעת באתר מופעלת על ידי חברת Checkfront, והיא מאובטחת כנדרש. לצורך סליקת אשראי נעשה שימוש בשירות Stripe. כל פרטי האשראי נשמרים במסדי הנתונים המאובטחים של חברות אלה. אוסטריפ אינה מחזיקה או שומרת שום מידע אישי הקשור בפרטי אשראי.