שאלות נפוצות – שירות אוסטריפ

בחלק זה ריכזנו את השאלות הנפוצות ביותר של מטיילים בכל הקשור לאוסטריפ ולטיולים המוצעים. אנא קראו חלק זה לפני שאתם פונים אלינו בשאלות מאחר וייתכן ושאלתכם כבר מופיעה ברשימה מטה. אם משהו אינו ברור או שלא מצאתם מענה לשאלתכם, נשמח לסייע לכם בכל הקשור לטיולים וחוויות בוינה והסביבה.

השאלות הנפוצות נוגעות בנושאים כמו:
1. טיולים מומלצים וזמינות טיולים לפי עונה
2. מידע על התנהלות הטיולים
3. שירות אוסטריפ 
4. הזמנת טיול או הסעה
5. מדיניות ביטולים, קבלות ותשלומים

לחצו על הקישורים מעלה בכדי לעבור לחלק הרלוונטי ברשימת השאלות והתשובות. 

 

טיולים מומלצים וזמינות טיולים לאורך השנה

 

1. איזה טיול אתם ממליצים לקיץ? 

בחודשי הקיץ (יוני עד ספטמבר) אנו ממליצים במיוחד על עמק הווכאו למי שרוצה טיול קצר של כ-8 שעות או על האלשטאט ואזור האגמים למי שרוצה טיול ארוך יותר (כ-12 שעות) לאחד מאיזורי הטבע המדהימים של אוסטריה. בימי ראשון, כאשר החנויות סגורות בוינה, אנו ממליצים להצטרף לטיול לברטיסלבה בה החנויות והקניונים פועלים כרגיל. אם אתם מאוד קצרים בזמן, שווה לקחת טיול ליערות וינה והאגם התת קרקעי. טיול זה נמשך כ-4 שעות בלבד.

 

2. איזה טיול אתם ממליצים לחורף? 

בחורף הטיולים הפופולריים הם האלפים הוינאים והאלשטאט. בשני הטיולים תוכלו לראות נופי הרים מרשימים. באזור האלשטאט סיכוי טוב יותר שתראו שלג במרבית חודשי החורף. באלפים הוינאים יש שלג לרוב רק בשיא החורף (סביבות ינואר).  כמובן שגם ברטיסלבה מתאימה לטיול חורפי. 

 

3. איזה טיול אתם ממליצים לאביב? 

 האלשטאטזלצבורגעמק הווכאוהאלפים הוינאים וברטיסלבה – כולם מומלצים מאוד באביב. למי שרוצה לראות מקום ייחודי שווה לנסוע לאגם הנעלם שנמצא בשיאו מספר שבועות בלבד במהלך השנה. אם אתם מאוד קצרים בזמן, שווה לקחת טיול ליערות וינה והאגם התת קרקעי. טיול זה נמשך כ-4 שעות בלבד.

 

4. איזה טיול אתם ממליצים לסתיו?

האלשטאטזלצבורגעמק הווכאו והאלפים הוינאים וברטיסלבה – כולם מומלצים מאוד בסתיו. באופן כללי, הסתיו הוא זמן מעולה לטיולי טבע – זהו זמן פחות גשום ויותר נעים מבחינת מזג האוויר. 

 

5. מתי מתקיימים טיולים?

קבוצות יוצאות בכל יום לאורך כל השנה ליעדים הפופולריים בהתאם לביקוש. במידה והזמנתם ולא יוצא טיול מאחר ואין מספיק משתתפים, תקבלו את כספכם בחזרה או שנמצא פתרון עבורכם בקבוצה היוצאת ביום אחר. אל דאגה, אנו נוודא שתקבלו את השירות הטוב ביותר! 

 

6. האם מתקיימים טיולים בחורף? 

הטיולים מתקיימים לאורך כל השנה. בחורף יוצאים טיולים כרגיל. במידה ומזג האוויר אינו מאפשר נסיעה בטוחה, ייתכנו ביטולים והכסף יוחזר במלואו.

 

7. האם מתקיימים טיולים בימים גשומים? 
כן, בהחלט! גשם הוא דבר שבשגרה באוסטריה לאורך כל השנה. לרוב, ימים גשומים מסתכמים בכמה שעות גשם לאורך היום, כך שעדיין אפשר לצאת ולטייל בכיף. חשוב לזכור שיום גשום בוינה לא בהכרח אומר שיהיה גשום באזורים אחרים של אוסטריה מאחר וזו מדינה גדולה. במידה ומזג האוויר גשום באופן חריג, נודיע לכם על כך מראש ובאם אין ברירה הטיול ידחה או לא יצא כלל. במידה והטיול בוטל על ידנו, תקבלו את המקדמה בחזרה. בכל אופן, מרבית הטיולים יוצאים גם בימים גשומים. 

מידע על התנהלות הטיולים המוצעים ואופן ביצועם

8. באיזה סוג רכב מתבצעת הנסיעה?

הטיולים לרוב מתבצעים ברכב מסוג מיני וואן, במידה ומדובר ברכב גדול יותר/אוטובוס אנחנו נעדכן זאת מראש.

 

9. האם הטיול מתקיים בשפה העברית?

כמובן! כל הנהגים דוברי עברית. ניתן לקיים טיולים פרטיים בשפה האנגלית/רוסית, אך זאת כמובן בתיאום מראש.

 

10. מהו גודל הקבוצה?

הקבוצה מונה בדרך כלל עד 8 משתתפים. במידה והטיול יתקיים ברכב גדול יותר אנחנו נעדכן זאת מראש.

 

11. מתי הנהג יוצר קשר לפני הטיול? או: הטיול בעוד יומיים ולא יצרתם איתי קשר!

במידה ונרשמתם דרך מערכת ההזמנות, שילמתם את המקדמה ולא קיבלתם הודעה על שינוי כלשהו מאיתנו, הטיול שלכם מובטח, אל דאגה 🙂 הנהג יוצר קשר בדרך כלל בערב שלפני הטיול דרך הוואטסאפ (במהלך היום הוא בנסיעה בטיולים אחרים). לכן, יש להתאזר מעט בסבלנות. במידה והגיע הערב ועדיין לא קיבלתם הודעה מהנהג, אנא צרו איתנו קשר ואנחנו נבדוק את העניין.

 

12. מתי האיסוף בבוקר?

האיסוף מתבצע בסביבות השעה 9:00. הנהג ייצור קשר בערב שלפני הטיול דרך הוואטסאפ שהזנתם בעת ביצוע ההזמנה על מנת לתאם מולכם את שעת האיסוף המדויקת. ייתכנו עיכובים במידה ויש פקקים בעיר.

 

13. כמה הליכה יש בטיול? מה רמת הקושי?

ההליכה בטיולים היא קלילה, ובכל עצירה לאורך המסלול יש כמה מאות מטרים של הליכה. כמובן שבמידה וניתן זמן חופשי לקבוצה אפשר ללכת גם יותר, כל אחד לפי יכולתו, אך ההליכה כחלק מהמסלול לא ארוכה.

 

14. האם יש הדרכה?

הטיולים החוויתיים כוללים הסברים קליליים בנקודות העצירה, אין הדרכה היסטורית מעמיקה.

 

15. האם האטרקציות כלולות בעלות? 

במאמר על כל טיול מופיע מה כלול בעלות הטיול. לרוב עלות האטרקציות אינה כלולה במחיר, אלא אם רשום אחרת במאמר הספציפי של הטיול. 

 

16. האם הטיול מתאים לילדים?

הטיול יכול בהחלט להתאים לילדים, אך המסלול אינו מותאם במיוחד לילדים. במידה ותרצו מסלול מותאם עם אטרקציות ספציפיות לילדים, נוכל לסגור עבורכם טיול פרטי שיותאם לצרכיכם.

 

17. מהיכן האיסוף וההורדה?

האיסוף הוא מבית המלון / דירה שלכם בוינה. בסיום הטיול הנהג יוריד אתכם במקום הלינה שלכם. בתיאום מראש איתנו (ובתוספת תשלום) ניתן לתאם שהנהג יוריד אתכם ישירות בנמל התעופה של וינה.

 

18. באיזה מסעדה אוכלים בטיול?

במהלך הטיול היומי יש עצירה לארוחת צהריים במסעדה מקומית אותנטית (לא כשרה). שימו לב, התשלום בעבור המסעדה נעשה באופן עצמאי ונפרד מהתשלום לטיול.

 

19. כמה זמן אורכות הנסיעות בטיולים? האם יש עצירות בדרך?

זמן הנסיעה עד לנקודת העצירה הראשונה – בטיולים הקצרים הוא שעה בערך לכל כיוון, ובטיולים הארוכים (האלשטאט וזלצבורג) שעתיים וחצי בערך לכל כיוון. לאחר מכן כמובן שיש עצירות נוספות, כמו גם עצירות התרעננות במהלך הנסיעה הלוך וחזור. 

 

20. איזה בגדים להביא לטיול?

זה מאוד תלוי בעונה בה אתם יוצאים לטיול, אך חשוב לציין שהטמפרטורות בהרים ובאגמים מחוץ לוינה בדרך כלל נמוכות יותר מאשר בוינה, כמו גם הפרשי הטמפרטורות בין שעות היום לשעות הערב. בכל אופן, ניתן להתייעץ עם הנהג נקודתית לקראת הטיול במידה ולא בטוחים. לגבי נעליים, אין צורך בנעלי טיפוס/הרים, אך כן יש צורך בנעלי הליכה נוחות. זכרו להביא אתכם לבוש לפי "שיטת הבצל" כדי שתהיו מוכנים לכל מזג אוויר. 

 

שירות אוסטריפ – זמינות, מדיניות ומידע נוסף


21. האם יש מספר טלפון ליצירת קשר בוואטסאפ?

בהחלט! ניתן ליצור קשר במספר הוואטסאפ שלנו בשעות הפעילות, המספר הוא 4367763395251+. שימו לב שמדובר במספר טלפון אוסטרי ולכן יש צורך להוסיף קידומת של 43+ לפני כתיבת המספר. כמו כן, ייתכנו עומסי פניות לעיתים ולכן במידה ואנחנו לא עונים בשיחה, אנא השאירו הודעה או שלחו אימייל ונחזור אליכם בהקדם.  

 

22. בכמה משתתפים מותנה הטיול?

קיום הטיול מותנה במספר מינימלי של משתתפים המשתנה בין סוגי הטיולים, לרוב מדובר ב-6 אנשים לטיול יומי ברכב. ההנחה היא תמיד שהטיולים יוצאים, אך במידה ולא יהיו מספיק משתתפים אנחנו נעדכן בהקדם האפשרי ונציע אלטרנטיבות מתאימות (מעבר לתאריך אחר, יציאה לטיול אחר וכו'). בסיור הקולינרי מספר המשתתפים המינימלי ליציאת סיור קבוצתי הוא 4 משתתפים.

 

23. עד מתי אפשר להירשם לקבוצה? או: אני מנסה להירשם למחר ולא מצליח

הרישום לקבוצות דרך מערכת ההזמנה באתר אפשרי בדרך כלל עד 72 שעות לפני המועד. במידה ומדובר בהתראה קצרה, ניתן לשלוח לנו אימייל ואנחנו נשתדל לענות ולעדכן במידה ונותרו עוד מקומות. לרוב, הטיולים נסגרים כבר מספר ימים מראש ובהתראה קצרה לא ניתן יהיה למצוא מקום פנוי, אך תמיד אפשר לפנות אלינו ולבדוק 🙂

 

24. מי הנהגים שעובדים איתכם?

כל הנהגים הם ישראלים / ישראלים לשעבר שחיים בווינה ובסביבתה. הם בעלי ניסיון במסלולים השונים מחוץ לוינה.

 

25. נקודת האיסוף שלי השתנתה! מה עושים?

אין סיבה לדאגה, ניתן לעדכן אותנו על כך במייל או בוואטסאפ, אך בכל אופן הנהג יוודא מולכם את נקודת האיסוף בערב שלפני הטיול כך שתוכלו לעדכן גם אותו. עם זאת, במידה ומדובר בשינוי כתובת בהזמנת הסעה משדה התעופה או בחזרה, נצטרך לדעת זאת בהקדם משום שניתן לבצע שינויים בהזמנה רק 24 שעות ממועד האיסוף.

 

26. אני חייב עזרה למחר ואתם לא עונים! או: אני רוצה לתאם טיול למחר ואתם לא זמינים! או: למה אתם לא עונים בסופי שבוע?

שעות הפעילות שלנו הן: ימים שני-חמישי 9:00-17:00, יום שישי עד שעות הצהריים. במידה ותיצרו קשר בשעות אלה נשמח לתת לכם מענה 🙂 לאחר מכן, יינתן מענה במקרים דחופים ולהזמנות קיימות בלבד. במקרים דחופים של הזמנות קיימות מומלץ ליצור קשר דרך הדואר האלקטרוני בכתובת info (at) austrip.co.il.

 

27. כיצד עוד ניתן להיעזר באוסטריפ?

נשמח לסייע לכם במהלך חופשתכם בתיאום טיול חוויתי בתוך וינה או מחוצה לה, לקבוצות קטנות וגם גדולות, כמו גם טיולים מותאמים אישית לצרכיכם. כמו כן, נוכל להציע שירותים נוספים של תיאום נסיעה משדה התעופה ו/או בחזרה, רכישת כרטיסים לקונצרטים, רכישת ביטוח נסיעות, רכישת וינה פאס ותכנון מסלול לקראת טיולכם באוסטריה. מידע נוסף על וינה, מלונות, מסעדות וכו' ניתן למצוא באתר אוסטריה למטיילים

 

הזמנת טיול או הסעה

28. למה אני לא מצליח להזמין את ההסעה/טיול במחיר שציינתם?

אנא שימו לב למחירי הטיולים והשירותים באתר. בעמוד הטיול/שירות, מופיע המחיר ליחיד. לאחר מכן, במערכת ההזמנות יש לשלם מקדמה, אשר מהווה חלק מהמחיר הסופי המצוין באתר מראש. התשלום על הטיול הוא לא מחיר המקדמה. את יתרת התשלום יש לשלם לנהג בתחילת הטיול.

 

 

29. אני לא מבין איך להזמין את ההסעה משדה התעופה לבית המלון

למזמינים הסעות משדה התעופה- העלות היא 47 אירו לרכב קטן עד 4 אנשים, ו-70 אירו לרכב גדול המתאים ל 5-8 אנשים. המקדמות המשולמות הן 12 אירו ו-15 אירו בהתאמה (במידה ורוכשים שירות הלוך חזור, אז 24 אירו ו-30 אירו).

שימו לב! ההזמנה היא לפי כמות המוניות ולא לפי כמות האנשים, כלומר, מונית אחת של 3 נוסעים דורשת הזמנה של מונית אחת! כלומר תשלום מקדמה של 12 אירו. הסעה של 12 אנשים, למשל, דורשת הזמנה של 2 מוניות גדולות, כל אחת בתשלום מקדמה של 15 אירו. נא לא להזמין לפי כמות האנשים, אלא לפי כמות המוניות הנדרשות.

 

 

מדיניות ביטולים, קבלות ותשלומים

30. אני לא מוצא את הקבלה שלי על התשלום, תוכלו לשלוח לי שוב?

כמובן שנוכל לשלוח להם לכם אותה במידה ואתם לא מוצאים, אך שימו לב שהקבלה תמיד נשלחת אליכם במייל לאחר ביצוע ההזמנה דרך האתר במייל האישור שקיבלתם מספר דקות אחרי השלמת התשלום. לכן, כדאי לחפש לפי מילת המפתח "אישור הזמנה וקבלה" קודם כל, ורק לאחר מכן אם לא מוצאים, לפנות אלינו.

 

31. יש החזר במקרה של ביטול? מה המדיניות שלכם?

כן, ניתן לבטל עד 5 ימים ממועד הטיול (120 שעות) ובכך להבטיח החזר מלא. במידה ותבטלו בהתראה קצרה יותר וללא סיבה מוצדקת (דחיית טיסה, מחלה וכו') המקדמה לא תוחזר. לתנאי השירות המלאים לחצו כאן.

 

 

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה נוספת!